Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Betaler jeg mindre i skatt ved hver utbetaling, eller er det bare noe som har effekt ved hver ligning?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Kommer dette automatisk, eller må jeg på skatteetaten? Hvor mye mindre i skatt betaler man?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Er ikke skatteklasse 2 bare for dem som forsørger ektefelle. Dvs om ektefelle er helt uten inntekt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Om du ikke forandrer på skattetrekket, så kommer det nok ikke automatisk, før neste gang du sender inn skattekortet ditt. Om du lar det være som det er nå, så får du de uansett igjen når du får igjen på skatten:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Nei, det er også for aleneforeldre og pensjonister:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå