Gå til innhold

100000000000000 tårer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære min elskede....

Mitt hjerte er som et dypt krater

Svart og tomt

Såret og øydelagt

Knust og tråkket på

Du smadra mitt hjerte med de 4 ord

Jeg-elsker-deg-ikke.....

Jeg elsker deg "for ever"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det...

Er helt knust selv..

Skrevet

Takk

Livet er ikke verd noe lenger. Det har gått så lang tid. Har prøvet å være positiv finne meninger med livet alt er bare tomt.

HI

Skrevet

Ja, verdier kan gi lite mening i slik en tid. Men å la et annet individ få en slik kontroll må heller ikke du la skje. Så mye mer er livet ditt verdt. Selv hvor håpløst det ser ut. Hilsen samme Anonym.

Skrevet

Jeg vet det er en klisjé og at du sikkert ikke tror meg nå, men det VIL bli bedre!

Mannen jeg elsket over alt forlot meg gravid med vårt 3.barn. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle overleve uten han. jeg hadde blitt undertrykt av han i mange år, og trodde livet mitt var over! Jeg ønsket ikke å leve mer, men jeg kom meg igjennom det, og det vil DU OGSÅ!

I dag, 19 måneder etter har jeg verdens herligste mann i livet mitt. En mann jeg faktisk elsket FØR barnefar. Denne mannen har tatt til seg meg og mine 4 barn (hadde et fra før også) og han er pen, kjekk, snill, følsom, oppmerksom, han har "godt med penger", har eget firma, hus, hytte, seilbåt, er rolig, avbalansert, reflektert.. U name it, han er rett og slett et CATCH! Og han ville ha LILLE MEG!! Selv om han også har sine feil og mangler så er han HELT PERFEKT!! Bare vent, en dag kommer den perfekte mannen for deg, når du minst aner det!! Sender deg all verden av klemmer og lykkeønsker!!

Skrevet

Ja men det handler ikke om det. Jeg vet at det er kun "min kjære jeg vil ha"

Jeg har faktisk levd ett liv før mitt tidligere i forhold. Men dette var det rette på alle måter. Sitter igjen kun med mange spørsmål.

Det gjør ondt på mange måter.

Men takk skal du ha uansett Anonym

HI

Skrevet

Det er akkurat det jeg prøver å fortelle deg, Hi.. Jeg trodde også at han jeg har 3 barn med var "the only one", den jeg ville ha for evig og alltid. Men i dag, halvannet år etter, innser jeg at han er heeelt feil for meg, at det er "han andre" jeg har det godt med. For 2 år siden trodde jeg ikke jeg kunne elske noen annen mann enn barnefar. Men i dag, er jeg glad han gjorde meg denne tjenesten å "sette meg fri".. Selv om det tok over et år i intens terapi før jeg innså at jeg har det bedre i dag, på alle måter..

men men...

Jeg sender deg uansett en stoooooor klem!! Kjærlighetssorg er ufattelig vondt, og jeg unner ikke min verste fiende å føle denne smerten :(

Skrevet

Dette handler ikke om kjærlighetssorg. Dette handler om mer enn det. Det å ikke kunne være foreldre til sine egne barn og sine ekstra barn som man savner like mye og føler er sine egne. Det er en tomhet. Livsløgn kan jeg ikke leve med ovenfor min elskede min barn eller andre

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...