Gå til innhold

Hvilket navn er finest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Markus, men det med navn er jo alltid en smakssak.

Skrevet

Markus er veldig vanlig der jeg bor-men fint

Andreas- fin og vanlig

Marius- koselig og ikke så oppbrukt

Skrevet

Marius syns jeg definitvt er fnest.

Så Andreas.

Markus til slutt.

Alle er fine, mmen Markus er litt oppbrukt her jeg bor. Poppis.

Skrevet

Andreas :)

 

Marius liker jeg minst av disse tre...

Skrevet

Marius er i alle fall minst brukt:)

Liker godt både Marius og Andreas.. Markus har jeg aldri vært en fan av.

Skrevet

Andreas syns jeg er finest

Deretter Markus og til sist Marius.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...