Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Jeg synes Markus, men det med navn er jo alltid en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Markus er veldig vanlig der jeg bor-men fint Andreas- fin og vanlig Marius- koselig og ikke så oppbrukt
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Marius syns jeg definitvt er fnest. Så Andreas. Markus til slutt. Alle er fine, mmen Markus er litt oppbrukt her jeg bor. Poppis.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Andreas Marius liker jeg minst av disse tre...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Marius er i alle fall minst brukt:) Liker godt både Marius og Andreas.. Markus har jeg aldri vært en fan av.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 Andreas syns jeg er finest Deretter Markus og til sist Marius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå