Gå til innhold

Gravid- belte i bil


Sletta

Anbefalte innlegg

Jeg brukte et slik et sist jeg var gravid, men mener at jeg hørte i etterkant at det var liten vits. Har noen noen erfaringer å dele om dette emnet? Bruker dere sånne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker et sånt selv, man har ikke lest noe som helst om det.

Bruker det kun fordi en kollega av samboeren så omsorgsfullt hadde vært i boden sin hjemme og hentet et, for å sende det med han hjem - da han hørte sambo skulle bli pappa igjen :) *søte rare menn*

 

Og når det først ligger i bilen, så.. Mer behagelig er det i hvertfall, slipper stramt belte på magen, selv om det føles som man har på bleie i starten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om det på trygg trafikk, og det er ikke noe som sier at det er mer sikkert, bare mer behagelig. Så har man det og synes det er behagelig å bruke er nytten der :) om man vurdere å kjøpe det for sikkerheten er det ikke noe poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker det, og ja gjør at det blir mer behagelig å sitte i bilen, spesielt på langkjøring Samtidig føler jeg meg tryggere,sånn i tilfellle det skulle bli en kraftig oppbremsing nå på (snart) vinterføre eller kræsj

Fordelen er jo at beltet sitter ikke over magen og da er iallfall risikoen for skade lavere

Trygghetsfølelsen og komfortfølelsen gjør at jeg bruker det hele tiden :) Prøv "vanlig" beltet nå som magen begynner å bli stor så kjenner man fort hvor mye det strammer på "ubehagelig steder" og kjenn forskjell, jeg sliter litt med vondter og dette beltet gjør bilkjøring mye bedre iallfall!! Anbefaling "thumbs up" fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kommer litt ann på hvordan selen i bilen ligger, i den ene bilen vår går selen langt opp, mens på den andre ligger det over lårene, så jeg har gravidbelte i den ene bilen.. mye mer behagelig når beltet går langt opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...