Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 For ca 100 år siden da jeg var 15 var jeg skikkelig på snørra forelsket i en kar. Han hadde dame men var utro med meg. Skikkelig fjortis greier rett og slett. Mange år etter dette "forholdet" så tok han kontakt igjen (sånn 10 år senere), han ville drikke kaffe og jeg takket ja..kun for å skravle og ikke noe mer. I løpet av denne kaffe "daten" så viser det seg at han fortsatt er sammen med den samme dama, meeeen, han kan ikke glemme meg og vil gjøre det slutt med henne. Han gråt litt til og med og det hele ble skikkelig teit. Jeg sa at sorry, men det var ikke dette jeg så for meg da jeg takket ja til kaffe også gikk jeg etter litt om og men. Jeg fikk noen tekstmeldinger som jeg ikke svarte på også tenkte jeg ikke noe mer over det helt til jeg noen måneder senere fant ut at dama hans var høygravid. For en dust. Uansett, jeg har ikke hørt noe mer fra ham på mange år og nå plutselig dukker han opp på fb og det virker som om han er skikkelig på flørteren igjen. Jeg er godt gift og ikke i nærheten av å være interessert, så for meg er ikke dette et problem. Men hva med denne stakkars dama hans? Er det sånn at jeg har moralsk plikt overfor henne å fortelle hva slags idiot hun er sammen med eller skal jeg bare ignorere hele greia? Jeg kjenner ikke henne altså
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Jeg syns ikke du skal tenke på moralsk plikt i forhold til dama. Altså, det må de finne ut selv. Men jeg tror det lureste er å gi fyren klar beskjed om at du ikke er interessert i ham. Si det så tydelig at han forstår det. Så kan du glemme du hele greia.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Du får heller tenke at du er totalt uimotsåelig, uforglemmelig og praktfull og heller le litt av hele tullingen. Og sannsyligvis har han flere slike "blomster" han forsøker å dyrke..Stakkars dama hans, ignorering er nok en fin ting..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Ja, helt klart. Han skal få beskjed. Stakkars dame altså!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 He he, ja kanskje jeg skal tenke det:) Egentlig så tenker jeg at han er en skikkelig guffen stalker type jeg da, som dukker om hver tiende år med sikkel i munnvikene. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Noen menn er mer dyr enn mennesker sånn sett. Meget primitive, hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Man priser seg lykkelig over at det ikke er sin mann!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Ja, uff ,det er ufyselig med slike.. jeg har vært borti typen selv.. og har venninner som har hatt samme "problemet" og så blir jeg så trist når folk har så lite respekt for partnenen sin.. Slike menn forstår bare så innmari lite, og det må ofte harde beskjeder før de "gir opp" har jeg forstått. Sukk. lykke til med å riste ham av
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Jeg synes ikke du skal si noe til henne. Hun tror deg garantert ikke, han kommer da sikkert bare til å fortelle henne om "den gale eksen" hans og vri det til at du stalker ham. Og hun tror selvsagt mer på ham enn på en helt ukjent dame. Men du bør si meget klart ifra til ham, og gjerne true ham med at du forteller alt til dama hans om han ikke lar deg være i fred. Evt kan du jo få din egen mann til å ta ham ei skrape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå