stolt mamma t to jenter+ spire Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 begynte plutselig å blø i dag, nesten som vanlig mens....Ringte legevakt da fastlege var stengt, men de kunne/ville ikke gjøre noe. Måtte bare avvente situasjonen og komme dersom det ble mer blod og eller vondt. Noen som har opplevd det samme og kan komme med noen trøstende ord.......Er fryktelig stressa nå kjenner jeg. Har to barn fra før av men har ikke opplevd dette tidligere.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Uff, vil bare gi deg en klem. Jeg kjenner angsten din, men min blødning var en ma og da startet det hele med smerter. Så lenge du ikke har vondt så kan det være en liten blødning i skjeden -noe som er helt normalt og veldig vanlig. Har du blødd mer eller var det bare en "dose"? Dette går nok bra skal du se <3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Du ringer selfølgelig føden!! Å kontakte lege i slike tilfeller er bare tull.. Såfall når du er halvveis i svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 det kommer jevnlig, nesten som en vanlig mens..... lurte på å ringe føden men hører jo egentlig ikke til der heller da jeg "bare" er 19 uker på vei. Har jo vært på tidlig ul (uke12) å sett at alt var helt fint. Noe dritt dette her..........
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Joda, ring føden du! Jeg har fått hjelp der ifra uke 18, men de sa selv at de egentlig ikke tar inn før uke 19. Alle blødninger så sent skal sjekkes opp med en gang ifg min gyn lege!! Men for å roe nervene dine litt, om du ikke har smerter, så er det 90% av gangene livmorhalsen som blør pga ømfintlige slimhinner. Placentaløsning er det bare i 1% av gangene. Men igjen, ring føden. Ikke stol på legevakten! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå