Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Det var disse blomste vi skulle henta for kl 15 idag, til gebursdgene til noen tvillinger vi kjenner litt. Hvorfor vi egentlig ble bedt kan du si, for det var for meg ikke forstaelig. Siden vi har kjent hverandre i bare 7 uker. Vel egentlig hyggelig, men han ene er litt rar, hi,hi. Og jan andre er litt mer kjekk enn han andresom er litt mer mindre kjekk. Lurer om han kanskje liker meg litt, men iallefall, jeg kunne ikke glemme blomstene. Mannen min passer jenta mi,derfor skulle jeg ordne disse bedritne blomstene. Skulle hente de ikke senere enn kl 15. Tror du jeg kommer 5 min forsent da? Oh yeah,,,,,og hun lokker faen meg ikke opp den ene the door,,,,,deror sto jeg mellom two doors i 20 min, og det uten blomster. Arg! Kommer utenfor og tar de andre blomstenenutenforben annen door og vipp virre vapp, jeg havnet i bursdag og dt med blomstene. Men kan man nekte noen blomster om man desverre da kom 1,2,3,4 eller5 min senere. Er med i tanken om 10 min, men 5 lssom? Er det gteit eller burde jeg ringt i morgen eller ese dag og klage ltt?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Er det meningen at vi skal forstå dette?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Hvis butikken stengte 15, og du var der fem minutter for seint, så er det klart at du ikke får blomstene...om det var det som var spørsmålet...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Hei Hi. Ble du så inspirert av egg, biler og sebratruser at du måtte forfatte noe selv?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 okey HI,tror nok du prøver litt for mye på å bli den nye "humor"tråden på bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå