Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 I det siste har jeg hatt sykluser på 22-25 dager, og regner man da 14 dager bakover vil eggløsningen falle på en av de siste dagene i menstruasjonen (kan blø litt over en uke). Er dette mulig? Føler det blir litt grisete unfange vårt første barn ved å "kjøre på rødt lys"
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Blør du i ti dager og så har opphold ti dager og så blør du ti igjen?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 blør alt fra 7-14 dager og har opphold i ca 14 dager
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Det er visst mulig, ja, om ikke akkurat det vanligste. Jeg hadde tidligere 10 dager fra første til siste tegn på mensen, og hadde en periode hvor syklusene var 20-21 dager. Har som regel 13 dager mellom el og ikm, dvs at i denne perioden hadde jeg el på dag 7-8, altså flere dager før jeg var ferdig med mensen. Har også hørt om noen som har fått påvist el enda nærmere første mensdag, og likevel blitt gravid...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Ja, det er mulig. Men det er også mulig å ha eggløsning f.eks 12 dager før første dag i mens. Selv om det mest vanlige er å ha den 14 dager før er det ikke alle som har det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå