Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 http://m.dittoslo.no/nordstrands-blad/simba-stjalet-utenfor-manglerud-senter-1.6614344
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Er det ikke noe kameraovervåkning der? Dette var ekkelt. Stakkars hund! Det er ikke lov å sette igjen hunden sin slik, og selv om det hadde vært det så hadde jeg aldri turt. Tyver stjeler alt! Lykke til! Håper hunden dukker uskadd og fin opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Desverre skjer dette og det har man da hørt om i alle alle år. Hadde min første hund for 16 år siden og da var det også sånn. Binder aldri hunden min utenfor noen steder pga. dette. Man kan også få bot om man gjør det. Når det er sagt så burde man kunne gjøre det uten at hunden skal forsvinne av den grunn. Håper hunden kommer til rette kjapt.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Dette er vel en liten pyntehund. Sånn som du har i veska di.... Kan ikke forsvare seg, og er mye verdt for noen i penger. Lett omsettelig, om du forstår. Tyvegods er stort sett lettomsettelig i penger.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Det er langt ifra en miniatyr...er en blanding av rottweiler og dobermann.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 OK. Da er det en i det kriminelle miljøet som har tatt den. Noen som tviler? Det er en grunn, og her er grunnen: kamphund, som kan læres opp og brukes i selvforsvar.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Ganske dom hun dama og da.. Som binder fast hunden sin utafor et kjøpesenter! Hadde jeg faktisk aldri i verden turt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå