Taun Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Er det noen der ute som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt nattkjoler i ull til en 3 - åring? Hun er ganske stor, så trenger str. 104, eventuelt 110.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Nøstebarn har gode nattkjoler i ull/silke både til barn og voksen. Kjempegode bruker den selv, er totalt kløfri
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 19. november 2011 #3 Skrevet 19. november 2011 De er kjempe fine, men koster også litt..
gutteklubben grei Skrevet 19. november 2011 #4 Skrevet 19. november 2011 Unnskyld at jeg spør men nattkjole??? Hvorfor ikke pyjamas? Nattkjole i ull virker litt bortkasta, da den oftest kladder seg opp i en haug likevel og holder ikke barnet mye varmt.. Eller har jeg feil? Hilsen guttmamma ;-)
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 19. november 2011 #5 Skrevet 19. november 2011 Datteren min elsker nattkjole, hun blir fort varm i full pysj, så da er nattkjole genialt, varmer armer og overkropp som stikker utenfor dynen! Går fint med en t-shorte også, men hun synes det er litt mer stas med nattkjole! (men vi har ikke nattkjole til nesten 400 kr altså!)
Taun Skrevet 20. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2011 Det er fordi hun synes det er behagelig å sove i. Da hun sluttet med bleie om natta, var det nattkjole som ble førstevalget hennes. Når det kryper ned i minus grader, er det greit, som har blitt nevnt over her, at det er ull på armer og overkropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå