Gå til innhold

Hvilken ferdigkalender vil dere anbefale for en 3-pring? (Jente)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det første året jeg har tenkt at hun skal få kalender, men tenkte å drøye hvertfall ett år til med å lage egen gavekalender.

Derfor spør jeg her om noen har tips til hva som passer til en 3 år gammel jente av disse ferdige julekalenderene man får kjøpt i ulike butikker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en ponny kalender til min 3 åring.

Skrevet

Kan dere si noe mer om hva som faktisk er inni kalenderen, og er de kjøpt i vanlig matbutikk?

Haribo har kanskje en liten, seig godteting hver dag, eventuelt en av disse små postene med noen små godterier?

Men hva med de andre? :)

Hilsen HI Grønnskolling ;)

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe my little pony-kalender. Virker å være små plastleker i den. Jeg ar ikke så lyst til å kjøpe kalender med godter i.

Skrevet

Hadde harribo sist, men den skuffet - stort! Var nesten av de "vitaminbamsene" hver dag, og ungene ble lei ja...

I år prøver vi Kinder sin, håper den er bedre:)

Skrevet

vi skal kjøpe kinder til vår 4åring :)

Skrevet

Min sønn var nesten 3 år i fjor,og elsket Playmobil kalenderen sin.

Han hadde da ridder tema, men de finnes som prinsesse, hester etc også.

Skrevet

Playmobil er "ordendtlige" ting som kan brukes sammen. Da jr hadde riddertema, var selve kalenderen formet som en borg, og han fikk ting som hørte til hver dag.

F eks :

Hest

Tronstol

Prins

Krone

Ridder

Konge

etc.

Da kunne han se at ting hørte sammen, og han lekte med det sammen med resten av playmotingene sine.

Skrevet

Tusen takk for tips:):)

Kanskje vi får kjøpt inn en kalender i dag!

Skrevet

Hei, jeg har funnet alle gode tips til årets kalender på denne siden: www.barnetips.no/julekalender

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...