Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 De siste dagene har det noen ganger når babyen på 1 mnd. har sovet eller slappa av surkla eller dura i brystet. Nå durer det i brystet og jeg kjenner det durer i hånda mi noen ganger ved høyre lunge. Lurer på om babyen har astma stakkar
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Noen som vet noe om astma på så små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå