Gå til innhold

shit...helte vaskepulver i ansiktet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei jente på 1 år som var med meg i vaskerommet hvor det stod en tom kartong med vaskepulver...

Var enda bittelitt rester i den som hun klarte å tømme over ansiktet sitt...jeg fortet meg å børste bort og vaske med klut etterpå, men så hun hadde fått litt på leppene som hun sikkert har sleiket i seg, og er redd for om hun fikk noe innpå øynene...

fanden altså, at man ikke kan bruke lekegrind!!!!:( hun er så avhengig av meg....og alt skal jo selvfølgelig skje idag...

hun ser litt rød ut rundt øynene, men kan være etter vaskeklut rengjøringa også...huff....

er dette farlig OM hun har fått noe på øynene/munnen?er snakk om minimale mengder......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hardu ikke saltvannsampuller du kan skylle øynene med da?

Skrevet

Ring Giftsentralen i stede for å spørre på Dib

Skrevet

har ikke saltvann...eller kanskje, men det er jo nesedropper?

Skrevet

Har hun fått i seg noe i munnen så er det sikkert såpass lite at hun bare blir litt løs i magen... Øynene ville jeg skylt med vann ikke bare tørka med klut!

Er du redd for noe så ringer du legevakt eller giftsentralen eller noe, de har mer oversikt =)

Skrevet

Det er akkurat det samme i dem som i øyedråper.

Skrevet

Håpar du har skylt auga og ikkje berre tørka med ein vaskeklut, det er skikkelig sterkt og kan veranveldig irriternde.

Putt ho i dusjen og skyll forsiktig og lenge, vil egføreslå.

Skrevet

Ville ringt giftsentral og/eller legevakt for sikkerhetsskyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...