Gå til innhold

Føler jeg dummer meg ut nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å pratet med moren min.. og hvilken deeeilig mat jeg vil ha nå..

Løvbiff og annet kjøtt..

Så tenker jeg litt.. og kommer på at moren min ikke får i seg mat! :/

Får litt dårlig samvittighet da ja.. Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du dummer deg ut med dette innlegget

Skrevet

Godt å høre at du også er ett menneske. Kommer med masse rare kommentarer av og til jeg også, og som jeg blir flau over etterpå.

Skrevet

Hehe.. dummr meg ut med dette innlegget? Helt greit det! :)

Skrevet

???

Vill du utdype deg litt mere så folk skjønner litt mere av hva du snakker om?

Skrevet

Her er setningen til HI:

Satt å pratet med moren min.. og hvilken deeeilig mat jeg vil ha nå..

Løvbiff og annet kjøtt..

Så tenker jeg litt.. og kommer på at moren min ikke får i seg mat! :/

Får litt dårlig samvittighet da ja.. Hehe..

Anonym

Jeg tolker det som at moren hennes er muligens syk og ikke får i seg mat. HI har matlyst og vil da ha Løvbiff eller noe. Hun prater det i vei om det til moren sin uten å tenke over at moren hennes er syk og muligens ikke får i seg noe mat og kanskje er sulten?. skjønner godt at hun føler seg dum ja.

Hilsen ikke HI

Skrevet

Det er vell ikke akkurat det det står på..

Men hvis jeg fortalte deg om at nå skulle endelig Gunnar få utdannelsen sin som har har ventet på.

Så hadde du ikke skjønt stort hvem eller hva jeg snakket om, selv om du forstår at det er en som endelig skal få en utdannelse, som han tydligvis har ventet på lenge ?

Skjønner ?

Skrevet

Til 1530

Nei, den skjønner jeg ikke. Er det en utdannelse som Gunnar har lyst på, men som han ikke fikk. Men som du fikk istedenfor?

Skjønner forklaringen til HI bedre enn din....

Skrevet

Til 1530

Nei, den skjønner jeg ikke. Er det en utdannelse som Gunnar har lyst på, men som han ikke fikk. Men som du fikk istedenfor?

Skjønner forklaringen til HI bedre enn din....

Skrevet

Ligger moren din i koma og kan ikke spise?

Skrevet

HI, tror nok du må forklarer ting bedre. Folk tolker ting på forskjellig måte, og nå lurer jeg på om det er meg som tolker det feil

Skrevet

Den der løvbiffen. Forstår det slik at hverken mor eller HI selv fikk spist den. Men lurer på om de har forsynt seg grådig av vinflaska i stedet?

Dette skjønner jeg virkelig ikke. Og jeg har klart meg gjennom 7 år med høyere utdannelse, så nå føler JEG meg dum.

Skrevet

Hallo...dere må jo forstå at løvbiffen var i en annen garasje!

Skrevet

Kanskje moren til HI har spisevegring og ikke kan koser seg med mat?? Men at 1540 har rett. At de koser seg med vin istedenfor?

Skrevet

Hvilken garasje? HI, skrev ikke noe om det.

Skrevet

Nesten! Sammen med sametrusa, runketeltet og 3 honkler.

Skrevet

Haha, måtte le litt da jeg så svarene! ;)

Vel, jeg hadde lyst på noe godt kjøtt da jeg var hos moren min, og jeg kom innpå praten om en skikkelig god middag..

Moren min får ikke i seg ordentlig mat, men må spise yoghurt med olje og annet næringsdrikk..

Derfor fikk jeg dårlig samvittighet siden jeg prata om god mat som muligens fristet henne.. Hun VIL jo klare å spise normalt, men får det ikke til.

Ingen vin her i gården ;p

Skrevet

Sånt gjør jeg hele tiden. Tør ikke en gang å skrive eksempler fordi folk kommer til å synes jeg er et forferdelig menneske. Det er jeg absolutt ikke, men jeg tenker bare ikke langt nok før jeg åpner den store kjeften min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...