Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Vi har havnet i en vanskelig situasjon og trenger noen råd! Etter mye økonomisk tull med biomor, hvor vi betaler det meste for henne og ordner opp, har barnas far fått nok og ikke minst jeg. Nå har minste mann mistet bhg plassen pga av manglende betaling i hele år, dette fikk vi vite nå. hun betaler ikke noe, de har ikke noen tvkanaler lenger, og mye mer. Far vil nå kreve hovedomsorgen for barna, kan han kreve det pga økonomiske problemer?? Dette har pågått i allefall i 3 år nå som jeg vet. Lei av at vi må ordne opp og redde henne gang på gang, ikke en gang årsavgiften på bilen er betalt, eller forsikring... Dritt lei av alt dette!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Da ville jeg nok kreve hovedomsorgen hvis mor ikke er egnet til det. Spesielt når det kommer til økonomien. Det går utover barna også, og dere skal jo ikke være "foreldre" for barnas mor heller....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Ja økonomisk rot kan være grunn til at far får hovedomsorg. Det må jo også ligge noe mer bak dette, er det mer rot kansje? Hvis barnet mister plassen - hvem skal passe det da? jobber mor? Hva om strømmen blir kuttet? ingen tv er jo kjipt. får barnet mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå