Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 6 åringen her har masse leker, men bare ræl sånn egentlig. I dag når han skulle ha med en leke til "ha-med-dagen" på skolen var han helt knust fordi han ikke fant noe "fornuftig" han kunne ta med. Bayblade, Bacugan og DS var ikke lov å ha med. Leker ikke unger med andre ting?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Ball, sykkel og snekkersaker er det som er mest i bruk her.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Min digger lego Star Wars, men skal de ha med seg noe til barnehagen så blir det hans kosedyr.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Ja, hva leker han egentlig med? Her går det i Beyblade, brettspill, kortspill, keyboard, trommer og xbox... Han har ett tonn med lego og andre leker som han aldri bruker. JEG har lekt mer med legoen hans enn det han har, hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Min har bikket 7 år nå, men han kan sitte i timesvis med lego og tegnesaker. Er en veldig rolig gutt egentlig som alltid har likt å putle på med ting som krever stor presisjon. Transformeres er også populært i perioder, elsker å bygge dem om, men er ikke så glad i å leke med dem. Det hender han kan leke litt med biler og lignende med lillebroren på 4 år, men det er sjeldent. Da blir det mer til at han hjelper lillebroren med å bygge togbaner, sette opp "parkeringsplasser" osv enn å egentlig leke selv.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Min 6 åring leker med småbiler og bilteppe. Også har han mange traktorer, sementbil, lastebiler, gaffeltruck etc i større størrelse som han er veldig glad i. Også har han noen spesielle dyr av plast som han leker mye med. I tillegg er han glad i dsen, data og ps. Men det kaller ikkje jeg leking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå