Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Noen som har bestilt herfra? Tenker spesielt på vogn. Hva er deres erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Hei, jeg bestilte en vogn der i fra. Fikk kjempe god service helt til jeg fikk vogna. Jeg var ikke fornøyd med den (det har jo med vogna å gjøre, ikke kiddies24). Jeg tok kontakt per mail for å få vite hvordan jeg skulle gjøre det ang. retur. Når jeg vurderte å handle fra de og fram til jeg hadde handlet så opplevde jeg å få svar på henvendelsene mine utrolig raskt, så da jeg ikke hørte noe som helst på nesten en uka fra de ang. retur regnet jeg med at det "var det". De var vel ikke interessert i å følge meg opp som kunde siden jeg allerede hadde betalt og i hvert fall ikke når jeg ville returnere. Så jeg solgte vogna raskt på finn, men bare en dag eller to etter så fikk jeg svar fra kiddies24 om at de skulle dekke alle fraktkostnadene og returnere beløpet. De beklaget også sent svar. Så det hadde nok ordnet seg, var bare jeg som var blitt litt borskjemt på raske svar og litt skeptisk. En annen venninne av meg kjøpte en Quinny vogn der i fra og ble kjempe fornøyd. Så det er nok trygt ja Langt svar på lite spm, hehe!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Det lover jo bra...! Jeg er ganske sikker på at jeg blir fornøyd. Har prøvd vognen her hjemme, så vet hva jeg får. Da har jeg snart ikke argumenter igjen, annet enn at jeg er steinalder og ikke tør Takk for at du tok deg tid til å svare!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Bare hyggelig Jeg valgte en vogn som ikke selges her i Norge, kun derfor jeg ikke hadde prøvd den. Gå for det, du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå