Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Dårlig vær og kroppen er i ulage:( Noen som vil ta vaktene mine i helgen??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Dette er grunnen til at jeg har valgt en utdannelse som gir meg fleksibel arbeidstid, som selvstendig næringsdrivende eller vanlig dagjobbing. Føler virkelig med deg, har jobbet kvelder/netter før, er no dritt. Du tjener ihvertfall greit i helgene, om det er noen trøst. Kjør på med koffein, så får du opp piffen litt! God vakt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Du har min medlidenhet også. Jobbing er en uting.Særlig på kveld og helg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Skal jobbe i helgen jeg også, og gjorde det forrige helg. Er litt lei nå ja..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 JA! Jeg vil gjerne ha vaktene dine i helga;) Holder på med jobbsøking samtidig som jeg tar en deltidsutdanning, så jeg hadde blitt storfornøyd om det hadde gått ann å bytte slik
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Du har også min medlitenhet, men må man, så må man... håper at du blir bedre utover dagen.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Du har min medfølelse også.. jeg har arbeidshelg neste helg og kjenner at jeg gruer meg allerede Blir helt utslitt av å jobbe seinvakt, så tidligvakt og så seinvakt igjen f.eks.. Største ønsket mitt er en vanlig mandag til fredagsjobb, med tidligvakter, men det er ikke enkelt å finne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå