Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg er ikke blitt videre, men merker at det er vanskeligere å holde på luft, men kun dette. Er det vanlig? Vil kniping hjelpe på det?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Har ikke merket noen forskjell jeg. Men det er jo slik at man blir "slappere" med åra, så det er greit å gjøre knipeøvelser.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 det e svangerskapet som forårsaker evt endringer, men som hun over sier, det endres jo også med tiden. Knip i vei så kanskje det bedres. Selv har jeg ikke merket slikt etter mitt KS for 9 år siden.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg ble anbefalt på det sterkeste å ta knipeøvelser både av jordmor og sykehuspersonell. Men jeg har ikke hatt noen problemer med å holde på noenting etter KS, så jeg var ikke noe flink til det. Prøv knipeøvelser, det er jo som med alle andre muskler; trening får ting på stell igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå