Gå til innhold

Negative kommentarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt lei meg når min venninne eller noen i familien kommer med negative kommentarer til ting. Mulig at jeg er hårsår, men jeg ser liksom ikke vitsen med å ta opp et problem når det ikke har blitt noe problem. Håper dere skjønner hva jeg mener.

Det kan f.eks. være samvær mellom bf og meg. Sa til ei venninne at bf og jeg skal ha 50/50 deling. Ser ikke noe problem med det da vi likevel bor i nærheten av hverandre for barnas skyld. Begge går i barnehagen og bf og jeg vi er gode venner. Hun sa at det ikke er bra og at det kommer til å bli problemer etterhvert. Sa da til henne at da får vi ta det som det kommer. Bf og jeg har hatt det sånn nå i ca. 1 år nå og ser at barna trives. At de ikke har noe problemer. Barnehagen sier også at de ikke har lagt merke til adferdsproblemer osv. Må legger til at venninna min og x'en hennes har problemer ang. barnefordeling. Tror dere at hun kan være sjalu fordi det fungerer bra mellom bf og meg ifh til samvær?

Er bare så lei negative kommentarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror absolutt dette grunner i din venninnes problemer! Flott at barna får like mye tid med dere begge!

Skrevet

Ok, takk for svaret. Trodde at det var et eller annet galt vi har gjort, men skjønner liksom ikke helt. Hadde mistanke om at hun kan være sjalu, men vil liksom ikke tenke i den banen heller....

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...