Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Lurer på om noen andre har samme problem: Mannen min har ikke ereksjonsproblemer, det funker utmerket. Mange damer som sikkert hadde vært storfornøyd fordi han kan holde på veldig lenge uten å bli slapp. Problemet er at han ikke når orgasmus, i alle fall ikke under samleie. Suger jeg ham må han hjelpe til manuelt og til og med da tar det ganske lenge før han har utløsning. Ikke lett å bli gravid på den måten.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Ja, har hørt om andre som har det slik. Ett vennepar av meg ordnet dette ved at han runket, og hadde sæden på en sprøyte, som hun innførte.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Du vet ikke hva orgasmus er? Høydepunkt, utløsning, klimaks er andre uttrykk for samme sak.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Orgasmus? Kjært barn har mange navn, men akkurat det har jeg aldri hørt. Orgasme er vel det som er vanligst å si?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Så heldig du er HI, min spruter omtrent etter 30 sekunder. Kjedelig, jeg opplever aldri orgasmus under samleie, hvilken kvinne er så rask? Heldigvis er samboeren min flink med tunga og fingrene.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Hva er egentlig spørsmålet ditt?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Hahaha, jeg lo godt av "orgasmus". Trodde først det var iPhone-autocorrect, men etter hvert så jeg jo at det ikke stemte. Takk for kveldens latter, HI! Ellers funker det som ei over her sier: La han runke i en kopp, få det inn på en sprøyte (uten nål!), og tøm den inni deg. Jeg leste en artikkel i et blad om en surrogatmor som hadde gjort det sånn da hun skulle bli gravid med barnet til et homofilt par, og det gikk på første forsøk! :-) Du må selvfølgelig være rask med å få det inn i deg etter utløsning, så ikke sædcellene dør.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 kan det være at han er så vant til å "holde seg" at det på en måte låser seg for ham? Jeg har inntrykk av at en del menn holder igjen orgasmer fordi de er redd for å "komme for tidlig" eller fordi de liker å holde på lenge.. ikke vet jeg. men i alle fall, om en blir overstimulert, eller stresset på noen måte,så kan det være vanskelig å få orgasme. Hva med å leke litt med det. Ikke ta det så alvorlig, det gå an å trene opp orgasmekontroll. ha en "konkuranse", se hvor fort han klarer å komme, eller komme når du sier "NÅ!" slike ting, Slik kan en få bedre kontakt med egen seksualitet og løse opp en situasjon som kanskje har låst seg litt og blitt preget av vane. Om dere er typen til å være komfortable med slikt da.. Det kan jo også være lurt å ikke være så befruktningsforkusert, om dere klarer det. Sex blit ikke moro om det bare er arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå