Gå til innhold

Noen som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7-8 uker på vei, etter nok en dårlig natt med søvn, mye hormon og kjempesliten, så klikka jeg på de to unga mine etter nok en krangel mlm de to ( er fri på skolen i dag)

Jeg kjefta fra her til månen, stolt NEI det er jeg ikke.

Men kan dette være farlig for fostret og bli så stressa og sinna.

Trenger ikke ringe barneværnet, har snakka med gutta og forklart at jeg ikke mente slik , men er så lei den søskenkranglen.

Pleier ikke og være slik altså .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at så fort alle får hormoner i kroppen og er bevist på det, så tror de at de bare kan holde på som de vill! Å jeg hadde nok av hormoner selv for å si det slik, men jeg holdt da ikke på slik med folk fordet ! Jeg er voksen og klarer å styre meg fint!

Skrevet

Hormoner og mangel på søvn og bare det å være generelt sliten kan lett gjøre at lunta er kortere enn vanlig.

Men prøv nå å beherske deg likevel, tell til 10 eller finn på noe annet.

Det er IKKE farlig for fosteret at du blir sinna, stressa eller trøtt en periode. Langvarig stress virker inn på kroppen, en får forhøyede verdier av stresshormoner etc. men da må man se på årsakene til stresset og gjøre noe med det. En av de viktigste tingene en må gjøre er å bestemme seg for hvordan man skal la de ytre faktorene få påvirke en! En bestemmer selv hva slags holdning man skal ha og hvordan man skal reagere. En bestemmer selv om en skal åpne kjeften eller ikke og selvfølgelig også hva som kommer ut. Slipper en taket så blir det sånn som deg i dag, mer selvbeherskelse er noe å trene på :-) Da blir det bedre for alle!

Skrevet

Takk for tipset,

Pleier og ta meg sammen, men i dag toppa det seg desv.

Prøver ikke og unnskylde meg for det var jeg som gikk over grensen.

De er i full leik oppe og har glemt at de skal rydde romma ;p

Men har sakt unnskyld til de og beklaga det, så håper de virklig ikke tar skadde av dette.

Takk for svar nok enn gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...