Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Datteren min på 11mnd. hyler og skriker. Kaster ting i gulvet og hyler fordi hun ikke får tak i det igjen, hyyler hvis hun ikke får til det hun vil, hyler hvis hun ikke får det som hun vil. Virker som om hun har et voldsomt temprament. Kan man forvente av et barn i denne alderen og skjønne nei? For noen ganger virker det som om hum skjønner det. Hvis hun prøver og rive ned noe, og jeg sier nei. Så begynner hun og grine og går bort , men prøver igjen og igjen, jeg fortsetter og si nei og hun går vekk mens hun griner. Andre ganger hører hun ikke i det hele tatt, hvis hun skal til og gjøre noe hun ikke får lov til, ser hun på meg spørrende og smiler lurt. Hvis jeg sier nei bare ler hun. Forstår meg ikke på henne! =\
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Håper virkelig dette er vanlig, vesla mi er 11 måneder (i dag faktisk), og hun er akkurat som du beskriver, hi
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Helt normalt. Hun driver å utforsker ting, og blir ikke fornøyd når hun ikke får det akkurat som hun vil.. Hun kan nok skjønne nei, men er bedre å få henne på egne tanker, si nei rolig, og vise istede hva hun kan gjøre. Eks hvis hun skrur på tv, så finn noe annet som er lov å skru på, evt sett henne igang med leking. Det med at hun ler, er at hun forventer at du skal si nei, og da ler når hun får rett. Hun gjør noe galt, og vet det, så sjekker hun om du sier nei som du vanligvis gjør.. Veldig enkel tankegang egentlig. Hun ler ikke for å være fæl.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 "Godt" og høre;) hehe.. Hun er jo kjempegod. Men den hylinga kunne jeg hvert foruten.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Hørtes logisk ut 09:47. Den lille rampen min. Takk for svarene:) Godt og høre at det er normalt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå