Gå til innhold

flere trøtte 3barnsforeldre her i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby som sover dårlig, toåring med forkjølelse, og femåring med mareritt...GI MEG STYRKE!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...neei, men en ganske trøtt førstegangs gravid som har blitt holdt oppe av ditt "bøllefrø" med noen ordentlige fotballspark i natt. ;)

Innlegget ditt bekrefter egentlig bare for meg at det blit med denne ene...hehe.

Sympatitanker sendes! :)

Skrevet

Heihei! Baby som våkner annenhver time, treåring i trass og fireåring som egentlig er ganske snill men våkner kl 6 om morgenen her... :-)

Søvn er mangelvare for å si det sånn!

Skrevet

En trøtt og gravid fembarnsmor melder seg inn i klubben!

Tror ikke jeg kan skylde på mine fem barn heller egentlig, mest disse svangerskapshormonene.. Nå tror jeg jeg tar meg en dupp sammen med babyen min på 6 mdr.

Ha en fin dag, alle likesinnede trøttiser:-)

Skrevet

"godt" vi er fler! man blir virkelig gal, jeg syns livet bare renner ut i en døs om dagene. Klarer liksom ikke glede meg over ungene helt...Søvn er så utrolig fundamentalt viktig!

Skrevet

Minste på 2 mnd våknet ca en gang i timen i natt pga tett nese, så ja, her er vi trøtte...De andre to har sovet fint da.

Ha en god dag :-)

Skrevet

Jeg er skikkelig trøtt i trynet idag, og faktisk veldig deilig nå som alle ungene er ute av huset. Da kan jeg slappe av litt før jeg skal på jobb, kanskje jeg ikke går gjespende rundt på jobb i hele kveld. Og det er igrunn ikke noe unormalt. Har ei 8åring som er våken mye av natten, hun må smøres og smøres. Hun hyler, skriker i smerte og forlanger at jeg er våken nok til å hjelpe henne hele natta. (det gjør igrunn jeg også, men hver natt hele tiden gjør at jeg ikke er like våken etterhvert. grinete og sur kan jeg også bli, om hun bare suttrer for å suttre) Og idag sto de andre ungene opp med feil fot, så vi gikk og var sure alle sammen til vi endelig våknet litt. Fikk kost oss litt før vi gikk avgårde.

Skrevet

Firebarnsmor her... DETTE KLARER DU, selv om det er slitsomt til tider.. !!! Det blir bedre <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...