Gå til innhold

Vedr Emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korfor må ein på store vogn butikker for å finne Emmaljunga. Korfor ikkje i små butikker som selger simo, Brio ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe i det også altså.

Har vært i store butikker som ikke selger Emmaljunga og jeg har vært i små som selger de.

Kommer vel an på hvilke merker butikkene velger å ha da. Emmaljunga er jo også streng på en del, så ikke sikkert det er alle butikker som får lov å selge de.

Skrevet

Ja jeg må kjøre i 3 timer til 3 forsjellige butikker. Førde, Bergen eller Nordfjordeid. Verken Sogndal;Voss har dessa merka men er jo litt store plasser.

Skrevet

Emmaljonga forlanger at butikken skal ha 9 modeller utstil og selges for vist antal 100 000 i året og at all reprasjon skal butikk eiger stå for.

Derfor er det mangen små butikker trekker seg. Har nett ringt om Emmaljonga på min butikk og har ikkje plass til 9 modeller.

Skrevet

Du forhandler Emmaljunga også vet du ikke hvordan det skrives?

Skrevet

Det er ett hint om at bygdenorge har bedre smak;) kjøp en annen;)

Skrevet

Når hu er så uheldig og skrive ein feil. Sikkert eit dårlig menneske. Rart siden ho driver butikk.

Skrevet

Der jeg bor er det motsatt, de store butikkene har ikke Emmaljunga mens en mindre butikk er eneste forhandler.

Skrevet

Hæ? Det står da virkelig ikke ni forskjellige emmaljunga modeller utstillt i butikken her hos oss!

Butikken er heller ikke noe stor....

Skrevet

Har hørt at Emmaljunga krever at butikken er i en by, men vet ikke om det stemmer. Det finnes jo på Rudo på Strømmen, og Strømmen er jo ingen by

Skrevet

Jeg som må kjøre i 3 timer for ei emmaljunga takker nei per i dag. Gidder ikkje og kjøre 3 timer for reklamasjon. Da prioriterer jeg vogn som jeg kan ordne reklamasjon i nerheiten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...