Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Korfor må ein på store vogn butikker for å finne Emmaljunga. Korfor ikkje i små butikker som selger simo, Brio ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Er det noe i det også altså. Har vært i store butikker som ikke selger Emmaljunga og jeg har vært i små som selger de. Kommer vel an på hvilke merker butikkene velger å ha da. Emmaljunga er jo også streng på en del, så ikke sikkert det er alle butikker som får lov å selge de.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Ja jeg må kjøre i 3 timer til 3 forsjellige butikker. Førde, Bergen eller Nordfjordeid. Verken Sogndal;Voss har dessa merka men er jo litt store plasser.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Emmaljonga forlanger at butikken skal ha 9 modeller utstil og selges for vist antal 100 000 i året og at all reprasjon skal butikk eiger stå for. Derfor er det mangen små butikker trekker seg. Har nett ringt om Emmaljonga på min butikk og har ikkje plass til 9 modeller.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Du forhandler Emmaljunga også vet du ikke hvordan det skrives?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Det er ett hint om at bygdenorge har bedre smak;) kjøp en annen;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Når hu er så uheldig og skrive ein feil. Sikkert eit dårlig menneske. Rart siden ho driver butikk.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Der jeg bor er det motsatt, de store butikkene har ikke Emmaljunga mens en mindre butikk er eneste forhandler.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #10 Skrevet 18. november 2011 Hæ? Det står da virkelig ikke ni forskjellige emmaljunga modeller utstillt i butikken her hos oss! Butikken er heller ikke noe stor....
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #11 Skrevet 18. november 2011 Har hørt at Emmaljunga krever at butikken er i en by, men vet ikke om det stemmer. Det finnes jo på Rudo på Strømmen, og Strømmen er jo ingen by
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #12 Skrevet 18. november 2011 Jeg som må kjøre i 3 timer for ei emmaljunga takker nei per i dag. Gidder ikkje og kjøre 3 timer for reklamasjon. Da prioriterer jeg vogn som jeg kan ordne reklamasjon i nerheiten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå