Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 Jeg har et ekkelt problem. Etter fødselen har jeg hatt en vond lukt nedentil. Det er greit at det ikke lukter "jordbær" under renselsen, men nå - 5 uker etter fødsel lukter det fremdeles æsj der nede... Er dette normalt? Vil ikke ha sex med mannen min så lenge det lukter så ille (
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Hei! Ubehagelig tema,men jeg har også dette problemet.. Og det er 9 uker siden jeg fødte.. Har kanskje kommet seg litt men det lukter likt som det gjorde første ukene under blødningen, litt som gammel menstruasjon.. Vasker/skyller daglig,men likevel. Forferdelig ubehagelig og ekkelt!! Skal til gynekolog på tirsdag, får håpe jeg får løsningen der.. Regner med dersom det er infeksjon burde jeg vel hatt smerter og feber?? Føler også at noe har falt ned inni der, kjennes av og til ut som noe er på vei ut.. Huff dette ble ikke lekkert, men men.. Flott du tør ta opp temaet..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Vil anta at man er mer utsatt for bakteriell vaginose i etterkant av en fødsel, siden alt er litt "åpent". Det medfører ikke smerte, kløe eller feber - i hvert fall ikke hos meg. Men gjør at man får en stram og ufattelig ekkel lukt, uansett hvor mye man vasker. Veldig sjenerende. Men flagyl tar det - så snakk med legen på seksukerskontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå