Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #1 Skrevet 18. november 2011 playstation 3, xbox, eller nintendo eller hva det er? de som har sånn bevegelsesgreier. Som man "kommer inn i skjermen"
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Nintendo Wii! Hvis det er sånne bevegelsesspill som er det viktige for deg. Selv har vi Playstation 3. Den kan vi også bruke som Blueray spiller, og ungene spiller stort sett Lego-spill på den. Og det fungerer supert.
litekreativtbrukernavn Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Ifg min mann, som har spilling med kompiser som hobby (jadda...), er de alle såpass like i dag at kvalitetsmessig så er det litt det samme hva man velger. Beste tips er at om du skal kjøpe det til noen andre, så lønner det seg og ta det samme som vennene har. Mtp låning av spill (bytting seg imellom) og "linking" over nettverket (hvor de spiller sammen over spillnettverket,litt som internett) Vi har Xbox,med xbox360 -Her har jeg trenings og zumba spill jeg bruker, "kinekt" "lekespill" for hele familien og taktikk spill for mannen. (det er typen hvor "hele kroppen" er med i spillet.)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 btw... itillegg til Xbox har vi også Ps, og liten forskjell i hvor mye vi bruker de enkelte...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 eldste er 3, men jeg og mannen har litt lyst på det og, hehe det er vel kanskje ikke så mye 3åringen får gjort enda, men vi har veldig lyst på de jeg har sett på rekamer( som jeg SELVFØLGELIG ikke husker navna på nå) . Der hvor det er et slags kamera, som filmer deg, inn på tv.... Tenkte vi skulle ønske oss dette sammen, til jul.... Eller er det dumt...?
litekreativtbrukernavn Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Tror du kanskje mener Xbox 360 Tantebarnet på 4 begynte å leke med de enkleste spillene der i fjor, uten problem. Men han syntes det er morsommere å bruke håndkonsollen og spille bilspill...hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 PS3 har bedre grafikk enn wii. Men du får jo alle mario spillene og kanskje mer "barne" spill til wii. Sånn bevegelses spill får man både på wii og PS3. Vi har begge deler, bruker mest PS3, siden vi spiller mest eventyr og rollespill og da er det best grafikk på PS3. Xbox har jeg ikke prøvd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Vi har PS3, og er kjempefornøyd med den. I tillegg til å spille på den, er den også blue-ray dvd spiller, og vi bruker den som et mediasenter. Den er super til å lagre familiebilder og filmer på også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå