Gå til innhold

Var hos jordmor i dag..


Twigsen

Anbefalte innlegg

..Jeg klarte ikke å få helt kjemien med den dama.

Hun spurte jo om ting, som hun skal gjøre.. så kommer ho inn på temaet alkohol under svskapet. Nå har jeg et dårlig forhold til alkohol ift oppvekst, så jeg holder meg helst unna uansett gravid eller ikke :) Dette forsto hun altså ikke, og skulle bare fortsette med den malinga om alkohol under svskapet, og mange jenter kunne gi etter for vinsmaking på vennindekvelder.. (altså etter at jeg sa at jeg verken likte vin og holdt meg laaangt unna)

Ho virket som om ho gikk på en slags autopilot, eller et skjema som ho har pugget for å repetere :) Fikk hvertfall hormonene mine til å bruse! :)

 

Og når ho skulle lytte til hjertelyd, fikk jeg beskjed om å legge meg på siden??! har da aldri gjort dette før og syns i grunn hele dama var merkelig.. seff fant ho ikke hjertelyden heller.. (så rart! :P)

 

Noen som har hatt sånne opplevelser med jordmor, eller bare ikke funnet kjemien?

Man burde vel føle seg litt ivaretatt?

 

Lurer på å bytte til sykehusets jordmødre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri opplevd, høres rart ut... Jordmødre bruke jo å være så behagelig og grei... Hadde nok skifta, viktig med god kjemi..:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...