Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 bare spiser grønnsaker og frukt en periode og drikke kun vann?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Du går ned i vekt antageligvis. Men trooor kanskje du går opp igjen etterhvert som du spiser normalt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg får mye luft i magen om jeg overspiser frukt og grønt, særlig frukt, så på en slik kur ville jeg sannsynligvis blitt en vandrende fjerte-maskin. Frister ikke å prøve;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 du vil gå masse ned, og enda mere opp igjen når du begynner og spise normalt! ikke ta den lette veien, legg heller om kosten og posjoner maten din! om du spiser en valig posjon med mat og drikker masse vann til maten vil du føle deg mettere. også hjelper frukt og usaltede nøtter godt inn som mellom måltid eller vist man er småsulten. men om man på lang sikt vil gå ned i vekt og holde den, må man gjøre en livsstil endring.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 tenkte å prøve noen dager å se.........får ikke luft i magen av mye frukt så tror det går bra..meeen vi får se...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 For en liten periode er det vel ikke farlig, men jeg hadde fått veldig vondt i magen. Du kan få mangel på viktige næringsstoffer om du skal leve på dette lenge. Om du spiser korn også blir du vel det som heter vegetarianer? Hvorfor vil du gjøre dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå