Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg ser i flere innlegg at mange gjør alt de kan for å unngå å irritere mannen sin sånn at han ikke blir "sint" på dem. Det virker rett og slett som mange er litt redd for den de bor sammen med? I min verden blir man ikke sint på noen pga at det skjer uhell. Vi kan krangle og han kan bli kraftig irritert på meg, men jeg tror aldri han har vært sint PÅ meg, om dere skjønner forskjellen. Jeg er et voksent menneske, og jeg nekter å få kjeft! Jeg har kræsja bilen, jeg har knust en svindyr vase og jeg har kræsja pc'en hans - men det har vært uhell som ingen har vært mer lei seg for enn meg - og man kjefter da ikke på noen for å være uheldige vel? Om jeg hadde vært utro eller brukt opp alle pengene våre - da hadde han nok blitt sint, men sånn hverdagsirritasjon er vel ikke veldig farlig?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Nei! Han må gjerne bli sint på meg av og til, men jeg er da aldri redd han av den grunn! Gudene vet at jeg kan bli sint på han også!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg kunne aldri bodd sammen med en som gikk rundt og stadig var sint på meg. Vi diskuterer, og kan vel bli irriterte, eller skuffa av den andre part begge to. Men redd hverandre blir vi jo aldri.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Hehe,nei... Vært sammen i 10 år og har sett han sint en gang og da var det fordi vi hadde innbrudd i garasjen. Han ler av sånne teite uhell jeg har i hverdagen (kløne=meg) og det gjør at jeg også klarer å le av det. Han er typen som tenker at ting er ting og kan erstattes, og så lenge det går bra med meg så er det greit.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Nei, det er jeg ikke. Han blir nok sur på meg av diverse ting innimellom, men sjeldent direkte sint. Og om han så skulle bli sint på meg, så er jeg da ikke redd ham av den grunn, han ville da aldri finne på å gjøre meg noe eller kalle meg stygge ting.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Huff, nei... Er ikke redd for at han skal bli sint på meg. Her er det motsatt. Han er redd for temperamentet mitt. Han sa for ikke lenge siden at; "jeg er så konfliktsky og gjør alt jeg kan for å unngå et sammenstøt. Så møter jeg deg som er stikk motsatt, mitt ytterpunkt, rett og slett. Du tar ikke 5 øre for å nagle meg til veggen".............. Den svei!! Så nå har jeg lovt å lese noen bøker om temaet... [Om jeg hadde vært utro eller brukt opp alle pengene våre - da hadde han nok blitt sint, men sånn hverdagsirritasjon er vel ikke veldig farlig?] Regner med du ordla deg litt klønete, at du ikke mener utroskap er "hverdagsirritasjon"... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå