Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 jeg er 24 år(og skjemmes)over at at jeg har fåt neon rynker i panna, føler de blir mere fremhevet med foundation....hva gjør jeg galt??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Det har jeg merket og. Er 28 år og mine smilerynker blir enda tydeligere når jeg får på med conseeler (dekkrem)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 uffda:( tro hva man kan gjøre med det..ingen som vet?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Samme her. har aldri brukt sminke før og kjøpte noe brun gugge for å smøre i ansiktet. Trodde det var fordi jeg ikke kan dette med sminke og at man trenger flere sparkel-produkter på samme tid, så det er morsomt å se at flere har samme erfaring.. kanskje meningen er at man skal gnu seg inn med pudder oppå der igjen?? Ikke vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 tror bare pudder gjør det enda værre....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Nå har jeg mest rynker rundt øynene, og er noen år eldre enn deg. Jeg bruker ansiktskrem underst. Deretter primer (den gjør huden glatt og skjuler rynker til en viss grad). Til slutt har jeg på id make up. Bruker både concealer og foundation/pudder med farge. Venter ikke mellom lagene. Kjøper stort sett på ebay. Bruker også primeren til id som heter Prime Time. Den kjøper jeg enten på ebay eller feelunique. Hvis du ikke har prøvs id/bare minerals/bare escentuals før, bør du sjekke hvilken farge du trenger på et parfymeri. Jeg bruker serum innimellom, da bruker jeg md formulation sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå