Gå til innhold

39000 til 20 november


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle regninger betalt, og mat kjøpt inn, går det bra tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vet du hva, det der er altfor lite, tror du får vurdere å rane en bank,slik at dere klarer dere ihvertfall til 19 november..

Skrevet

Bare gni det inn for alle som ikke er like godt økonomisk stilt som deg!

 

Måtte du brenne i helvete!

Skrevet

Mmmm.....jeg hadde klart å klatret opp mesteparten hadde jeg fått lov:D

Skrevet

Hei, kjenner jeg deg? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg! Vi kunne gjort mye kjekt for de 40 000 :-)

Skrevet

20. november 2012? Det kan bli trangt...

Skrevet

Såpass 22:40.... du vet, man lever lenger ved å smile litt i ny og ne;)

Skrevet

Deilig å ha nok penger. De kommer jo ikke akkurat rekende på en fjøl 22.40! Noen av oss jobber hardt og tjener godt!

Skrevet

Dette kan ikke være annet enn spøk, el så skal du bare skryte..

Min samboer og jeg har maaaaaasse mindre og klare oss på fram til 13 Desember...... Og vi klarer oss alltid uten trøbbel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...