Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Alle regninger betalt, og mat kjøpt inn, går det bra tror dere?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Nei, vet du hva, det der er altfor lite, tror du får vurdere å rane en bank,slik at dere klarer dere ihvertfall til 19 november..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Bare gni det inn for alle som ikke er like godt økonomisk stilt som deg! Måtte du brenne i helvete!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Mmmm.....jeg hadde klart å klatret opp mesteparten hadde jeg fått lov:D
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Hei, kjenner jeg deg? Jeg vil gjerne bli bedre kjent med deg! Vi kunne gjort mye kjekt for de 40 000 :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 20. november 2012? Det kan bli trangt...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Såpass 22:40.... du vet, man lever lenger ved å smile litt i ny og ne;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Deilig å ha nok penger. De kommer jo ikke akkurat rekende på en fjøl 22.40! Noen av oss jobber hardt og tjener godt!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #9 Skrevet 18. november 2011 Dette kan ikke være annet enn spøk, el så skal du bare skryte.. Min samboer og jeg har maaaaaasse mindre og klare oss på fram til 13 Desember...... Og vi klarer oss alltid uten trøbbel.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå