Gå til innhold

Fisher price learning home

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er rette plass å spørre men; Er det noen som vet om det går an å få tak i puttelekene til fisher price learning home? Jeg kjøpte et brukt og fikk tilsendt, så fulgte ingen av lekene med. Veldig takknemlig for svar. eller om noen vil selge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd ebay? eller evt sånne barneutsyr grupper på facebook, hvor folk kjøper og elger brukte ting?

Skrevet

Så dumt at du ikke kjøpte av meg, jeg har alle de små duppedittene som fulgte med, he he.

Men hvis noen andre trenger et slikt hus......

Uansett så Brukes iallfall den trekantede, runde og firkantede putteleken i andre Fisher Price leker, så hvis du kontakter de får du sikkert kjøpt noen for en billig penge.

Uansett sleipt å selge uten alle smådelene, hva måtte du betale da? Håper selger ga en rimelig rabatt.

Skrevet

Tusen takk for svar:) vi ble syke så fikk ikke skjekket. Tusen takk for tips:) Jeg er ikke flink med e.bay. Men må man ikke kjøpe hele huset da? Har prøvd på sånne kjøp og salg sider på facebook uten napp. Folk selger sikkert lekene med huset. Ska kjøpe en putteboks fra ficherprice. Det var lurt:) jeg betalte 450. En venninne i oslo hentet huset for meg. Hun hadde masse styr med å sende det til meg. Å selger viste godt at portoen kosta mye. Jeg har kontaktet henne å spurt etter lekene. Første gangen svarte hun ikke. Andre gang sa hun at hun trodde de var på loftet. Å hørte ikke noe mer enda jeg har spurt en tredje gang etter de:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...