Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hva skal dere gå med på julebordet? Kjole? Skjørt? Bukse? Hvilke farge? Kort eller lang kjole/skjørt? Jeg har nettopp bestilt meg en lilla litt kort kjole, men ikke for kort gleder meg til den kommer i posten! Men vet ikke hvilke tilbehør det blir eller hvilke farger jeg skal bruke til.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 http://www.onlinecostumeball.com/GermanBook/1600/six10l.jpg
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Her blir det sort paljett kjole:) litt kort, tube,,, men ikke stram. Tror bare jeg tar sorte pumps til også stasjer med øreringer, neglelakk og armbånd i sølv:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Vet ikke helt, så jeg trenger masse tips. Dytter den litt oppover... Regner med at det muligens blir den lille sorte.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 denne var utrolig fin. http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/dry-lake-974/lara-dress-204775-46/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå