Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 trenger tips til en god rettetang til hår og produkter for å få til rettingen skikkelig
habibti91 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 GHD sin rette tang! krøller og retter, helt fantastisk bra og virkelig værtd pengene, håret krøller seg ikke tilbake før du dusjer eller blir veldig våt på håret. får kjøpt den i frisør salonger hvertfall. LØP Å KJØP
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 GHD!! Jeg skal selge min, den er kun brukt 5 ganger så den er som ny. Den kan du rette håret og krølle håret med, er helt super! Grunnen til at jeg skal selge er pga håret mitt er så krølla og veldig langt, så jeg må ha en som er breiere enn den "normale" str. Send en pm hvis du er interessert!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 GHD, ingen over, ingen under, ingen ved siden
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 IKKJE KJØP NOKO ANNA ENN --GHD-- *Den retter og krøller håret med en svakere varme enn andre tenger. Derfor mindre skadelig for håret. *Griselett å lage nydelige krøller, og dei holder hele kvelden og natta *2 års garanti. *Kommer i forskjellige design. Gå inn på nettsida og sjå den siste som heiter Scarlet. Lekker Vær forsiktig med å kjøpe på nettet. Er falske GHD'er der ute. Tanga skal ha ein plast lapp på ledningen med eit serienummer på. Anbefaler deg å gå til ein salong som selger GHD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå