Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 http://www.kopbarnvagn.se/no/artiklar/trille-cobra-12-inkl-sitt-_liggdel-samt-skotvaska-babydan.html
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg har den og er veldig fornøyd. Spesielt med dypdelen. Når det gjelder sittedelen har jeg en "gammeldags" sportsvogn også, som man kan ligge flatt i. Innbiller meg at han sover bedre da. Men vogna er lett og fin. Super til kjøpesenter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå