Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jada, jeg vet at det var helt idiotisk å skaffe seg en sånn gjeld og jeg har lært på en hard måte! Men nå er jeg ferdig med den! Og kommer aldri mer til å bruke et kredittkort!! !!!! =D Må bare skryte litt av meg selv =p
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Bra jobba!!!! :-) Jeg kjennet følelsen. Ble FRI for rundt 1 måned siden;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Grattis! Sikkert en helt grei følelse;)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Takk! =D Har jobba hardt for det, så klapper litt for meg selv i dag ja =) Uff ja, er nok mange som driter seg ut på det der. Helt idiotisk at banken ga meg mitt første kredittkort i en alder av (akkurat) 18. Måtte jo gå galt. hl
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer! Jeg holder på å kvitte meg med min nå, bare noen måneder igjen til jeg kan si det samme. Jeg skal ALDRI mer handle på kreditt. Hvis jeg ikke har råd, så har jeg ikke råd. Rett og slett! Men nå har jeg en spare/bufferkonto, det har jeg aldri hatt før. Så da har jeg pengene der, om det nå skulle være noe.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Så bra 21:13 ! Flinka! Er så deilig å være kvitt! Har også klart å spare opp en bufferkontoen og følger slavisk den der: Har du ikke penger nå, så neivel, da får du vente =p hl
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer!!! Det må være en deilig følelse etter mye hard jobb
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer! Er i samme prossessen selv. Møtte min kjæreste for seks måneder siden. For to måneder siden turte jeg endelig fortelle han at jeg hadde 80.000 i kredittlån. Han var aldri dømmende, jeg lot han sjekke nettbanken min (led selvsagt av nettbankskrekk pga gjelda) for å få opplysningene han trengte for å hjelpe meg å slikt. Har redusert gjelda med 16.000 på to måneder, og renta er nå blitt halvert ved å bytte bank. Jeg er i mål innen et år er omme
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 hvor stor gjeld har dere hatt på kreditt-kontoen?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Gratulerer!!!! Ble ferdig med min for noen måneder siden. Det føltes som 10 kg lettere. ALDRI, ALDRI mer kredittkort. Hadde ikke så mye ca 30.000 kr, men det tok sin tid og betaler det ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå