Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 stemmer det at de kan komme på uanmeldt hjemme besøk for å ta disse ung jentene som svindler nav for overgangsstønad osv?komme å gå igjennom skuffer å skap plass? herregud
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ja, det stemmer, bortsett fra en ting: De kommer ikke bare til unge jenter, men de kan komme til alle, i alle aldre, der det mistenkes at man svindler. Jeg fikk besøk av NAV kl.07 en morgen. De hadde mistanke om at jeg svindlet og lurte på om de kunne komme inn. Om de ikke fikk komme inn så ville de kontakte politiet som kan gi fullmakt til å ta seg inn. Jeg sa at de bare måtte komme inn. De sjekket soverommet, badet og kikket i noen skap. De fortalte at de hadde fått melding om at jeg hadde samboer noe de selv så ikke var sant. Så fikk de litt kaffe og dro igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Klart de kan. Har du tatt imot penger som du ikke har rett på, må du også betale tilbake hver eneste krone, og mister mange retter du hadde i fra før. Har du noe å frykte?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 oi oi, det hadde jeg ikke trodd de kunne gjøre, nei det var ei på jobben som pratet om dette da hun hadde en søster i denne situasjonen, og var kjempe redd for at de skulle komme på døra hennes.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Det er stadig vekk aksjoner så om hun har svin på skogen så burde hun si fra til NAV med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå