Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 hva ville dere likt å få i julegave av foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Trodde først du mente fra mine foreldre :-) Tanken er faktisk helt ny for meg, synes ikke jeg fortjener noe gave fra foreldrene....jeg gjør jo bare jobben min.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Idiotiske foreldre, hadde jeg tenkt om jeg fikk gave.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Oi da.. er det ingen bhg ansatte her som hadde likt å få en liten oppmerksomhet for barnas foreldre? hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Litt av saken er at vi egentlig ikke har lov å ta i mot gaver fra dere foreldre! I mange komunnale barnehager ( vet ikke om dette gjelder alle) men vet at dette ofte blir gjort. I den barnehagen jeg jobbet i delte vi godene på pauserommet eller julebordet! dermed fikk alle se og være med på barnehagens julekveld... :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Jo! De hadde jeg! Det aller kosligeste gaven vi får, er hjemmelagede kort der det står noe hyggelig i. Ellers er sjokolade som alle kan dele veldig greit :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Jeg har jobbet i barnehage i 12 år, og har fått både to og tre gaver hver eneste jul. Det er kjempe koselig, fint og føle at man blir satt pris på. Men ofte blir det mye småtteri, som jeg ikke har brukt for. Har fått alt fra hjemmestrikket lue til balsam. :-) Og et x antall forskjellige telysestaker. Klager ikke, på noen måte. Forstår jo godt at det må bli sånn. Det vi setter aller mest pris på er en sjokolade, te, kaffe oll. Gjerne til alle voksne på avdelingen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Jobber i kommunal barnehage og vi har ikke forbud mot å ta imot gaver, aldri hørt at noen andre har det heller. Selvsagt, blir det snakk om pengegaver osv så må man tenke litt etikk og moral...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Bodum-kopp! Eller et godt skjerf, votter eller noe annet smånusk
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 "Bodum-kopp! :)" Termokoppen til rundt 500,- ?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Noe som vi kan kose oss sammen med på pauserommet, sjokolade eller en kake, noe sånt:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 Allerførst. Vi forventer ingen gaver! men det er alltid koselig og få en liten ting. Vi har 15 barn på avdelingen, vi har fått fra alt fra 4 - 9 barn . Det vi får mest av er vin. ellers har vi fått: sjokolade konfekt kokebok krydder olier kremer votter sokker skjerft lippgloss Det er de tingene jeg har satt mest pris på :-) men husk, vi forventer ingenting
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #13 Skrevet 17. november 2011 Vi pleide alltid å få en julestjerne hver og en konfekteske til å ha på personalrommet. Koselig det:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Jeg pleier å gi en flaske vin og hjembakte kjeks med et barnelaget kort med barnas ord om personen til jul og blomst til sommeren. Har hørt om en barnehageansatt som fikk gave til jul og sommer av mor til et barn. mor og far var skilt og da det ble rettsak ang omsorgen fikk personalet spørsmål om de hadde mottatt gaver fra mor, hvilket de svarte ja på og med dette mente fars advokat at mot drev med bestikkelser av personalet for at de skulle stå på hennes side. Barnehager med slike opplevelser ber alle ansatte om å ikke motta gaver vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #15 Skrevet 17. november 2011 Jeg fikk en full dags spabehandling en gang. Det skjer ikke hvert år, men det var deilig.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Faktisk ganske så unormalt og gi julegaver til de ansatte som jobber i bhg med barna dine.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #18 Skrevet 18. november 2011 Jeg skal gi de ansatte på avdelingen til datteren min julegave. En kurv med kaffe, te, hjemmelaget julegodt de kan ha på personalrommet og et kort. De gjør en fantastisk jobb og jeg vil vise de at jeg setter stor pris på den jobben de gjør!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #19 Skrevet 18. november 2011 Er kjempekoselig med et kort med en personlig hilsen og kanskje et bilde av barnet på!!!! d er den gaven jeg setter mest pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå