Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Siden han går på krykker? Hellstrøm rydder opp hjemme nå på TV3
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Har ingen ide... Men har ikke tenkt annet enn hvor vanskelig noen faktisk har det her i herlige norge! Ble helt satt ut over situasjonen til den mamman og de stakkars ungene:( Det er ikke noe man ser hver dag, og derfor ikke tenker over. Men nå gjør jeg, virkelig!
Gjest sandyBay1 Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Signerer.... er helt for j*** at vi skal ha det sann i Norge, og dette er dessverre ikke noe enestående tilfelle.!!! Ang Hellstrøm, så tryna han for none uker siden mener jeg.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Akkurat det som slå meg også sandybay2011... Tenk hvor mange som faktisk har det slik, uff (
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Hu er sikker skyld i det selv.....akkurat som ALLE med dårlig økonomi.....etter hva kjærringer på DIB mener Men ja, vi er mange som har det slik, men ikke mange tør fortelle pga holdninger til visse mennesker!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Ja folk i Norge er så utrolig bortskjemte, bare syter og klager.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå