Gå til innhold

Hjelp! Jeg mister alt håret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man mister hår når man ammer men dette er helt utrolig! Mistet en del forrige gang også men nå har det holdt på i nesten 4 måneder og jeg begynner snart å få bare flekker på hodet.....

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... Dessverre er vi flere.

Tør nesten ikke se ned i sluket etter en dusj, eller gre håret.

Har selv postet et slik innlegg i håp om noen gode råd.

Har mistet 2/3 av alt håret og er redd for fortsettelsen.

De fleste mener det vokser ut igjen, men tar sikkert lang tid til meg som har langt hår.

Frustrerende!!!

Skrevet

Hei. Jeg mistet håret flekkvis i sommer. Legen min sa at det kunne ta lang tid før det kom tilbake, menn det gror godt nå, heldigvis :-)

Hos meg var det ekstremt stress som utløste det. Jeg har tatt det helt med ro de siste tre månedene. mediterer mye bl.a. og det har funket godt for meg.

Skrevet

Skikkelig frustrerende!

En annen ting er at hele familien snart blir gale av at det er hår overalt - i senger, klær, bleier!, kjøleskap, etc etc jeg støvsuger hver dag men det tar ikke mer en et par timer så finner man hår igjen - he he he - jeg ler "litt" ennå men hvis ikke dette gir seg snart går jeg en kaldt vinter i møte!

Skulle noen ha et bra tips så fyr løs! ;-)

HI

Skrevet

Slik har jeg hatt det 3 ganger fra noen måneder etter fødslene og kanskje til barna har vært rundt 1 år. JEg ammer ikke en gang, det har ingenting å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...