Gå til innhold

Hva får mannen din av deg til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje vi skal kjøpe superundertøy og ullvang-gensere til hverandre.

Skrevet

Aaaaaner ikke! ;)

Men lurer på om han skal få Devold ullundertøy...?

Skrevet

Han ønsker seg Nesnalobber, så det skal han få. Pluss noen småting, jeg finner alltids noe.

Skrevet

Håper jeg kan pakke inn en positiv gravidtest ;)

Skrevet

Kaffemaskin av en eller annnen type

Skrevet

5-åringen har besluttet at pappa skal få videokamera

Skrevet

En Fjällräven vinterjakke som han ønsker seg :-)

Skrevet

Nada. Vi har kjøpt leilighet som vi flytter inn i første uka i desember så det får være bra siden lånet blir trekt 2. juledag :P

Skrevet

En Mulberry toalettmappe med produkter i, han er ikke så utrolig flink til å bruke ordentlige produkter.

Han skal få et bilde av oss 3 også. Og en liten whiskyflaske

Skrevet

Tenkte at jeg skulle kjøpe en spillkonsoll til han, som ungene også kan bruke. Usikker på hvilken da, får vell spørre på en spillbutikk.

Skrevet

Nettbrett:)

Kjedelig dere er med ullundertøy:(

Skrevet

Hvorfor er det kjedelig med ullundertøy?

-Han ønsker seg jo det.. :)

Skrevet

Sukk... jeg skulle også ønske jeg kunne gitt han en positiv graviditetstest.. Men den lar vente på seg gitt!! Vet ikke hva jeg skal gi.. men hadde håpa han hadde en ring på lur :P

Skrevet

Ingenting. Fikk hverken julepresang eller bursdagspresang i fjor, så i år har jeg gitt beskjed at han ikke får noe.

Bruker heller de pengene på noe lekkert til meg selv. Så får jeg det jeg ønsker meg også:-)

Skrevet

Litt påfyll av klær:sokker ,boxer, genser, bukser (kjedelig ja, men han kjøper det aldri selv!)

Ny pute - det ønsker han seg

Nettbrett av en eller annen sort (tips? takk:)

Og om jeg har penger til det.... Nye vintersko!

Skrevet

En Pondusbok og penger på sparebøssen, vi har en egen sparebøsse vi sparer til en luksusferie uten barn på og istedenfor dyre gaver legger vi penger der.

Skal bli en deilig langweekend alene, for første gang på 5 år :)

Skrevet

Kaffemaskin.. den som ble slaktet på tv2 hjelper deg i kveld :/ jaja..

Skrevet

Han får en bok: Aktfotografering. Han liker å ta bilder og tegne, så denne boka er perfekt. Men er redd for at jeg må bli modellen hans etter han har fått den......

Hva mer han får vet jeg ikke, men blir vel noe jeg trenger tenker jeg. (ifjor var det arbeidsbenk (slik en har når en skal holde, kutte planker og annet) Jeg savnet slik, så da fikk han det. Han ble superfornøyd, og han har kommentert det mange ganger i ettertid at han likte den gaven. Året dør fikk han dremmel, men masse greier til. For det trengte jeg også..... hehe. Veldig kjekt at vi liker det samme igrunn, og han ikke har noen ønsker.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...