Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Lillingen liker angry birds, talking tom, talking ben the dog. Hva mer er populært blant de små?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Tozzle, Elleville Elfrid, diverse matlagings greier (lage muffins ol), cut the rope... Er de jeg kommer på i farta. Har ikke tlf min her...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg har noe som heter kid mode, eller child mode og er laget av Zoodles til min telefon. Der legger du inn barnets alder (og lager en profil til hvert barn om du har flere) så finner den videoklipp, og små spill fra internett som passer til barnet. Er på engelsk da, mine barn er halv engelsk så spiller liten rolle her. Jenta mi på 4 får bl.annet opp masse små dora spill, handy manny også videre. Og i foreldre settings kan man blokkere slik at barnet ikke kan trykke seg inn på andre ting på telefonen slik at man ikke trenger å bekymre seg over at barnet skal laste ned noe eller ringe noen med et uhell. Du kan også blokkere visse figurer som du ikke vil skal dukke opp. Så om barnet er liveredd byggmester bob kan du blokkere det som har med han å gjøre. Men så langt jeg har sett (har hatt det i flere mnd.) så er alt veldig barnevennlig Finnes også å laste ned til pc, sikkert også til nettbrett vil jeg tro. Jeg har en android telefon men jeg vil regne med at det også finnes til iphone om du har dette. Det eneste er at du må være koblet til Internett, og helst trådløst nettverk, da det går himla tregt å laste inn ting om du er på mobilt stort sett Og ja det er helt gratis
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Nå vet ikke jeg hvor gammel minien din er, men min på 20 mnd er veldig begeistret for minnespillet til Barne Apps, de har flere ulike lærespill.
Hufsla Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 jøss, takk for den! Kjempebra :-) Her er link til den i market: https://market.android.com/details?id=com.zoodles.kidmode
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Min på snart to liker sound touch. Masse bilder, lyder og ord. Satt og spilte på bussen her en dag, og plutselig hadde vi en fremmed fireåring i setet vårt, veldig ivrig i spillet han også. Gratisversjonen har bare dyrelyder, men fullversjonen er de beste 28(?) kronene jeg har brukt på app store så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå