Ilenna Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei. Jeg trenger noen tips til hva vi kan gjøre for å forberede til jul i heimen. Har en jente på snart 2 år og jeg kunne tenkt til å fått med henne på å lage julepynt og julegaver. Kan noen hjelpe meg med noen ideer? Vi har NADA julepynt fra før av så "alt" trengs. Jeg gleder meg til jul!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Har en som akkurat har fylt 2 år, og har tenkt til å ta med henne på endel av forberedelsene i år. Først og fremst gleder jeg meg masse til vi skal pynte pepperkakehus. Lager huset ferdig på forhånd (fordi varmt sukker er kanskje ikke tingen for de minste), så får hun bli med å pynte dette. Skal også pynte noen store pepperkakehjerter som vi skal henge opp. Vi skal også lage litt julepynt. Det vi har tenkt å lage er ringer til å henge på treet. Jeg klipper strimler, og hun "krøller/bretter/ruller". I tillegg skal vi lage dorullnisser. På nissene kan hun få tegne, strø på glitter, lime på "klumper" med silkepapir osv.
Ilenna Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2011 Har planer om å lage pepperkakehus og dorullnisser vi også. Tror det kan bli veldig gøy. Takk for tips
Varulven Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Lenker av glanspapir. Masse gris, men morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå