Gå til innhold

Æsj, så dårlig samvittighet jeg har :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått influensa, og sov minimalt inatt.. Med gutten min som våknet uendelig mange ganger, så er jeg i helt kake form idag..

Men, hentet han i barnehagen i 14 tiden idag.. Ringte moren min å spurte om hun ikke kunne ha han i natt, for jeg er i crappy form..

Ikke noe problem sa hun.. Så nå er lillegutt kjørt til mormoren sin, og jeg ligger på sofaen med feber og i dårlig form..

Æsj, får så dårlig samvittighet når han er i bhg, så til mormoren sin ( som han elsker over alt på jord)

Da får jeg jo ikke sett han så mye... Trøster meg med at han kommer hjem i morgen formiddag :) Og jeg er i forhåpentligvis bedre form :)

Savner bebisn min :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at han ble sendt hos mormoren sin, og ikke får truffet mammaen sin ordentlig på en hele dagen, til i morgen..

Skrevet

Jeg beklager dersom du synes jeg er ekkel, men dette er et typisk eksempel på en mor som overvurderer sin egen rolle i barnets liv. Jada, du er mammaen, og sikkert den han er nærest knyttet til. Men han kommer ikke til å lide fordi han ikke får sett deg på et døgn, så lenge han er hos noen som han kjenner godt og som tar seg av ham. Kjenner at jeg blir litt irritert, du har tydeligvis litt for lite å bekymre deg om.

Skrevet

Du har ikke dårlig samvittighet, du savner ungen for din egen del. Det er en forskjell.

Skrevet

Det er mye bedre for barnet å være sammen med en frisk mormor, enn en syk mamma som ikke har overskudd. Dårlig samvittighet skal du ikke ha. :)

Skrevet

syns u skal ta kvelden i dag med ro og slappe av. ta en varm dusj/bad og kos deg litt alene. du trenger det når du er syk.

Skrevet

Er du bedre i morgen er det IKKE influensa.

Er det ingen som vet hva det er lengre?

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet, jentungen min ble sendt på overnatting i et og et halvt døgn pga jeg var syk. (magesmerter og småfeber, så kunne ikke løfte henne pga smertene).

Har hatt mamma innom nylig pga influensa selv (lett versjon hadde jeg). Og litt cosydram for halsen og masse c-vitamin og hvile, så var jeg bra på noen få dager :) (hun satt barnevakt i to morgener i to dager pga jeg var sengeliggende)

God bedring :)

Skrevet

Er det rart det er krig i verden sier jeg, neida..men seriøst..hvis det er din største bekymring. Og jeg hvorfor i huleste kan du ha dårlig samvittighet for å sende barnet i bhg når DU er syk og etterpå la han overnatte hos bestemoren sin??

Jeg hadde hentet barna mineved stengetid jeg om jeg var syk og ingen kunne passe dem! Og de koser seg jo i barnehagen mer enn å være hjemme med en mor som ligger på sofaen og har det vondt??

Er man syk så er man syk!

Skrevet

Begynte barnet ditt veldig tidlig i bhg.?

Siden du kaller han for baby. Et barn på over et år er ikke en baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...