Gå til innhold

Hvordan går det med dere?


Mibsy

Anbefalte innlegg

Hei hei damer.

Hvordan er formen deres om dagen?

Jeg har masse kynnere og noen med nedpress.. Bekkenet er vondt og hormonene i sving. Jobber redusert også..

Ellers sparker jenta vår masse =) Mannen min har hånden på magen så ofte som mulig. =) Han syntes det er så stas. Ingenting er bedre enn å se en far som gleder seg veldig til nr 2 kommer =)

 

Noen av dere som har noen gode tips mot halsbrann også kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt en skikkelig dårlig dag i dag. Bekkenet og ryggen har verket i hele dag og det var skikkelig tungt på jobb. Nå er det bare mandag igjen, så skal jeg til legen. Da skal jeg be om 100% sykemelding, for dette fungerer ikke noe særlig.

 

Kynnerene har jeg, men ikke så ofte som jeg hadde før jeg ble 50% sykemeldt. Hormonene holder seg også rimelig stabile, selv om jeg merker godt at jeg har mindre kapasitet før jeg blir mentalt "ferdig" ;-) Hjelper jo ikke med de kontante bekkensmertene da. Tar virkelig mye energi.

 

Her gleder også pappan seg fælt til nr 2, mens det plutselig gikk opp for meg at jeg må gjennomføre en fødsel *he he he* Forsøker å ikke tenke på det. Skal purre på en fødselsforberedende samtale på sykehuset før det hele braker løs. Håper det hjelper å få snakket litt med de om det.

 

Ingen gode tips mot halsbrann, men her går det i Gaviscon. Mye mindre halsbrann denne gangen enn forrige gang, av en eller annen grunn. Men nå er dette svangerskapet helt annerledes enn det forrige fra starten av. Venter forøvrig nok en gutt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leve kynnerne sitt eget liv. Eg glede meg litt til å få lungene mine for meg selv ijen i stedet for en unge som ligge å trykke på dei til tider og utider. :-/ Har vore 100% lenge allerede da bekkne ikke helt vil samarbeide med det eg vil gjer.

 

Hos meg har det ikke helt gått opp enda at eg må gjennom en fødsel til :P men heller en fødsel en ks ijen :-D

 

hos meg funke de med love hearts bombomer :-) :-) å dei samke godt i tillegg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29+3 nå og sliter veldig med bekkenet og støl i magemusklene, kjempe vondt i ryggen, føler meg ellers kjempe bra da jeg elsker og se magen vokse og gleder meg masse.

 

Jeg skal til legen på mandag håper på sykemelding.

 

Sover nesten ikke om natten pga vondt i hoftene, og så er det jobb 8 timer hvor jeg sitter hele dagen og får vondt i ryggen og halebenet. er mye mas på jobben. blir så sliten at når jeg kommer hjem orker jeg ingen ting.

Jeg får jo ikke noe igjen for og presse meg på jobb så håper jeg får sykemelding så jeg kan leve litt igjen og ha mer energi til privat livet.

 

Er legene dere forståelsesfulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege er vertfall forståelsefull..

 

Går du til fysioterpaut eller noe for bekkne M+M+baby2012??

Eg har slitt siden uke 8 med bekkne å gått store deler sykemeldt pga det begynte å gå til manuellterapaut for 6 uker siden vore til 5 behandlinger og er nå begynt å bli mye bedre :-) Å det beste er jo at når man er gravid så er det jo gratis. :-) og man har rett på gratis behandling inntil 6 mnd etter fødsel. Eg klare nå forresten sove gjennom ei natt uten vondt i bekkne/hoftene så sant kynnerne ikke er for sterke :P alltid når noe blir bra så begynne noe annet. :-/ :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg går ikke det er jo kjempe fint at det er gratis, da må jeg snakke med legen om det. skal ringe og melde meg på varmt vann svømming også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde tatt en telefon til legen da ja. :-) vist du bor i stavanger område er de en dyktig på orstad som hette ole marius som er manuellterapaut han knekke å massere :-) eller som han sa så fint til meg sist skal bare rive foten din utav det leddet. Har låsning i venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...