Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 I følge denne siden. http://celebritybabyscoop.com/2011/11/16/report-kate-middleton-is-pregnant#comments Tror dere det er sant?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Den dagen det er sant vil det bli annonsert med verdenspressen til stede. Og nei, tror ikke den magre kråka er gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Jeg tror det, men at det ikke er meningen det skal komme ut enda. Det ble jo publisert noen bilder der hun holder seg på magen. I Sverige leste jeg at Victoria var gravid, før det ble offentliggjort.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Kan dere med hånden på hjertet sverge på at dere aldri har tatt dere på magen, uten å være gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Jeg synes noen her inne burde lære seg verdien av kildekritikk. Det verserer ALLTID rykter om at nygifte kongelige er gravide. De kan knapt holde en hånd i hoftehøyde eller vise tegn til å ha gått en ørliten smule opp i vekt før det spekuleres vilt. Som en annen skrev, den dagen den britiske tronarvingen venter barn, blir det offentliggjort med verdenspressen tilstede!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 ..og av og til kan disse ryktene være sanne. Noen kan ha tipset media. Men man bør se på hvem som publiserer ryktene, for å vite om det bare er upålitelig sladder.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Den britiske tronarvingen er prins Charles, og jeg tror ikke han skal ha flere barn. Det er til enhver tid kun en tronarving i et kongedømme. Men det er mange med arverett til tronen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Det stemmer faktisk ikke. Det kan være mange tronarvinger, men i ulik rekkefølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå