Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du noengang har faatt? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At barna mine er harmoniske, snille og omsorgsfulle :-)

Skrevet

Var vel ikke akkurat et direkte verbalt kompliment, men at mannen min fridde og viste at han ville dele resten av livet sitt med meg var det fineste komplimentet jeg har fått <3

Skrevet

Søsteren min sa til meg at jeg var fullstendig ulik vår mor. Høres kanskje merkelig ut, men for meg var det verdens beste kompliment!

Skrevet

Det kleineste! " har du vondt i ribbeina, etter at du ramlet ned fra himmelen?" haha!

Det fineste: " du har de vakreste øynene jeg noensinne har sett!" sagt mens han stirret meg intenst inn i dem;)

Skrevet

Jeg gikk engang forbi to jenter i 6-7 års alderen som satt i skogen og lekte, og akkurat i det jeg passerer dem ser hun ene på meg og sier "Ooi, hun var fin!"

Det var nok noe med at det kom så spontant også fra en liten jente som ikke engang visste hvem jeg var. Jeg ble veldig glad :);)

Skrevet

Du er så vakker, men det fineste er at du er like vakker inni som utenpå

Skrevet

At du egentlig var så snill og grei det hadde jeg ikke trodd... :)

Før jeg ble kjent med deg trodde jeg du var bitch!

Skrevet

De fleste ungene i klassen til mine to eldste sier ofte at "oi, så fin mammaen deres er"

Legen til minstemann sa: Fantastisk fire barn og ikke en dag over tredve (er 36, så det var gøy å høre)

Flere som sier jeg er flott... både av damer og menn..

Skrevet

"Da jeg så deg så skjønte jeg ikke helt hva du gjorde her. Her blandt alminnelige mennesker liksom".

Sagt i oppriktig forundring:)

Skrevet

Når folk spør om jeg er profesjonell sanger, etter å ha hørt meg i en vielse...DET er gøy :)

Skrevet

Mannen min: Alle mine kolleger har så lyst til å ta deg hardt og godt på legepulten sin.

Skrevet

Jeg har gått igjenom endel tøffe ting,og snakket litt med en kollega om en liten del av dette.Og litt ut i samtalen sier hun at jeg er så utrolig tøff som takler det jeg har fått.Da visste hun som sagt bare litt om tingene,men det er noe som har betydd utrolig mye for meg i etterkant.

Skrevet

Da vi giftet oss, og jeg var i brudestasen, så kom det ei vilt fremmed jente, tipper 5-6 år. Hun gjorde store øyne og ropte til mammaen sin; Mamma, mamma, jeg så ei prinsesse og hun er KJEMPEFIN!

Naaaaw...:)

Skrevet

Jeg var verdens gråeste lille mus da vi gikk på skolen, og skolelys uten like. På reunion 15 år etter kommer det spontant fra ei av de "kule" jentene: "Men herregud XXX, du ser jo ut som en supermodell jo!"

Skrevet

Fikk en gang høre at jeg bare var så utrolig nydelig dame. jeg utstålte selvsikkerhet og kvinnelighet. hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...