Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 jeg er syk:( mannen tok med barnet vårt ut en tur slik at jeg skulle få slappe av, men her er så utrolig mye å gjøre i huset.... nesten så jeg får dårlig samvittighet, men jeg måååå slappe av, han drar på jobb (igjen)etter han er kommet hjem med barnet og da blir vi alene igjen.... puh...noe skal man syte om.....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg er også syk og burde gjort husarbeid... Men sånn blir det ikke i dag. Mannen kommer hjem i kveld og da tenkte jeg han kunne ha med seg take away, så slipper jeg å lage mat også.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 heldige du(som får take away altså)... må vell gjøre litt nå...kal legge meg 20 minutter også jobbe resten da:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 er du syk, så er du syk. husarbeidet løper ikke fra deg=) hvil deg nå, så tar du en økt i kveld når barnet sover vis du orker. vis ikke kanskje det er en ung jente i nabolaget som vil tjene litt ekstra til helga og vaske for deg?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Huff, skulle sendt noe take away til deg også. Lykke til med husarbeid og god bedring:)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Tusen takk for omtanken:) god bedring til deg også får ta meg ei økt etter leggetid(om hun orker å sovne tidlig ikveld da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå