Gå til innhold

Jeg haaaaaater husarbeid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støvsuge, rydde, vaske klær, oppvask, aaargh! Det er den mest utakknemlige jobben jeg vet om. Ingen som ser noe, med mindre det ikke blir gjort. Og med den typiske kommentaren: Heldige du som kan være hjemme og slappe av hele dagen. Ja særlig, når man våkner til et rotehus hver morgen og i tillegg skal passe baby. Heldige du som kan gå på jobb hver dag!

Puh. Måtte bare blåse ut litt.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du rotehus og bare en baby? Hvordan får du det til?

hehehe.. bare vent ;)

Skrevet

Oi, jeg har rotehus og bare en hund.... Kommer til å få sjokk når den lille kommer i juni, jeg da..... :)

Skrevet

Jeg forguder husarbeid. Kan godt vaske å rydde hos deg jeg!

Men på en annen side er det bare noe man må regne med!!!

Skrevet

haha, ja jeg haaater også husarbeid!! venter i det lengste, men samtidig klarer jeg ikke sitte å se på at det blir rotete.. bah.. hardt liv..

Skrevet

Jeg hater også husarbeid! Men jeg har funnet løsningen: Jeg bare utsetter det litt, så tar kona det til slutt! Dere damer burde prøve lignende taktikk dere også! :-)

Skrevet

Jeg hadde rotehus når jeg ikke hadde baby også jeg. Haaater også husarbeid. Med en gang man er ferdig må man begynne på nytt igjen. Her i huset gjør vi det vi må av husarbeid så tar vi skikkelige skippertak når vi får besøk;) (Holder det rent og presentabelt da)

Skrevet

Helt enig med deg HI! Det er som jeg skulle ha skrevet det selv....

Her blir det vaskehjelp fra Januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...